Opis
Ślizgacze Zabezpieczające ochraniają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu.
Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl.
Elementy wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie).
Zestaw składa się z
- dwóch końcówek z czarnego tworzywa sztucznego,
- mocowań wykonanych ze stopu aluminium, lakierowanych dla zabezpieczenia przed korozją,
- tulei dystansowych
- śrub mocujących.
Mocowania dostępne są w kolorze czarnym (czarny lakier strukturalny zbliżony do lakieru stosowanego przez producentów motocykli).
Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową – strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla – ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku.
Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt.
Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub.