Opis
Cechy produktu:
- wykonane ze spieku mieszaniny ceramiczno-metalowej. Do użytku w różnych warunkach pogodowych
- nie zawierają ołowiu i azbestu
- wysoki współczynnik tarcia
- wysoka odporność termiczna 500°C
- stosunek zużycia 20 % niższy w porównaniu do konkurencyjnych spiekowych klocków hamulcowych
- zastosowanie: Producent zaleca stosowanie klocków AD w motocyklach szosowych o mniejszych pojemnościach w przednich i tylnych zaciskach. Motocykle off-road tylko przednie zaciski
Pasują do:
KAWASAKI
- KDX 125 A, B 90 - R
- KX 125 G, H, J 89 - 93 R
- KX 125 K1 94 R
- KDX 200 E5 93 - R
- KDX 200 E6, h2-H3 94 - R
- KDX 200 SR, E1-E4 89 - 92 R
- KDX 220 R A4 97 - 06 R
- KDX 250 SR, D1-D4 91 - 94 R
- KLX 250 D1-D4, ES (KLX250E/G348) 93 - 96 R
- KX 250 G1, h2-2, J1-2 89 - 93 R
- KX 250 K1 94 - 95 R
- KX 500 E1-E5 89 - 93 R
- KX 500 E6-E7 94 - 95 R
- KLX 650 A1-3, C1-4 (KLX650C/G245) 93 - 96 R
- KLX 650 R 01 - R
- KLX 650 R (KLX650C/G245) 93 - 95 R
- SUZUKI
- RM 125 K, L 89 - 90 R
- TS 125 R 89 - R
- TS 200 R 90 - R
- DR 250 L, M, N, EP, ER, ES 90 - 95 R
- DR 250 SL, SM, SN, SEP, SER, SES 90 - 95 R
- RM 250 K, L 89 - 90 R
- XT 250 X 06 - R
- 250 Djebel 93 - R
- FZR 50 92 - R
- YD 80 89 - R
- DT 125 RE 05 - 07 R
- DT 125 X Supermotard 05 - 06 R
- WR 125 91 - 97 R
- YZ 125 90 - 97 R
- DT 200 WR 91 - R
- WR 200 91 - 92 R
- TT 250 R 93 - R
- TY 250 Z (Scottish) 96 - R
- WR 250 ZB 91 - R
- WR 250 ZD, ZE, ZF, ZG, ZH, ZJ, R 92 - 97 R
- WR 250 90 - R
- XG 250 Tricker (5XT1) 04 - 06 R
- XT 250 X 06 R
- XTZ 250 Lander (Brasil) (4B41/2) 07 - 08 R
- YZ 250 A 90 - R
- YZ 250 WRA, WRB 90 - 91 R
- 250 Serrow (3C51/52) 05 R
- TT 350 95 - R
- TT 350 91 - R
- WR 500 ZD, ZE 92 - 93 R
- TT 600 R 93 - 95 R
- TT 600 RES 04 - R